مرجع رسمی تولید محتوا مرجع رسمی تولید محتوا .

مرجع رسمی تولید محتوا

آموزش محتوا نویسی

فراگیری محتوا نویسی : مقاله نویسی در وبسایت

در‌حالتی که شما به صورت منظم یادگرفتن چشم اید، بداهه نویسی برای شرکت تولید محتوا به صورت مداوم و مداوم حادثه می افتد. تاخیر در یادگیری تایپ کردن مطالب موءثر یکی عارضه ها اساسی رکود تایپ کردن در سطح ها میانگین میباشد. پس همین امروز یادگیری را استارت نمایید! شما همینطور میتوانید از کتاب فراگیری تکنیک های ساخت و ساز محتوا نیز برای یادگیری به کارگیری فرمائید و یا این که یادگیری خویش را به طور یادگرفتن ساخت محتوای دیجیتال و نیز دانلود یادگرفتن ساخت محتوا پیش ببرید. به حافظه داشته باشید که یادگیری ساخت و ساز محتوای دیجیتالی می بایست در تمامی مقاطع باشد و این دربرگیرنده شبکه‌های‌عمومی نیز میشود براین اساس یادگرفتن تکنیک های ساخت و ساز محتوا برای اینستاگرام را نیز می بایست در شیوه نامه خودتان قرار دهید.
اصول محتوا نویسی:
اصول محتوا نویسی
در صورتی‌که اصول محتوا نویسی را رعایت فرمائید اصولا یک قدم در فراگیری محتوا نویسی برداشته اید و مخاطبان، شما‌را تعیین خواهند کرد

مرحله اولیه در یادگرفتن محتوا نویسی: لازمات تایپ کردن

چرا بایستی تالیف کننده گردید
آیا استعداد تایپ کردن دارید؟ این پرسش غلط میباشد.
رویه هایی که میتوانید برای ساخت‌و‌ساز محتوا از آنان الهام بگیرید

مرحله دوم در فراگیری محتوا نویسی: پیش از تایپ کردن

پیشگفتار ای برای تایپ کردن اشکال مختلفی از داده ها
طرح ریزی برای تایپ کردن
دستور کار برای تایپ کردن
گواهی محور خواننده
ارجاع و بلاگر بودن

مرحله سوم در فراگیری محتوا نویسی : صحیح تایپ کردن
صحیح تایپ کردن (یادگرفتن محتوا نویسی)
صحیح تایپ کردن میباشد که در ایجاد محتوا اهمیت فراوانی دارااست

قرائت برای تایپ کردن
تایپ کردن گزاره های اثرگذار
پیش نویسی
تایپ کردن اثرگذار
رابطه با دارای تخصص اثر گذار
گرامر برای نویسندگان
خطاهای دستوری مشترک

مرحله چهارم در فراگیری محتوا نویسی : بعد از تایپ کردن

قرائت ثابت
دستکاری
رابطه با گرافیست
ویرایش

مرحله پنجم در یادگرفتن محتوا نویسی : گسترش شغلی برای نویسندگان

مهارت های بسط ماهر

مرحله ششم در فراگیری محتوا نویسی: انتشارات، فعالیت پروژه

تایپ کردن برای اینترنت
نشر

۱۲ ترفند تایپ کردن محتوا
۱ – محتوای مخصوص بنویسید و پای خویش را بالاتر از چیزهایی که به طور آنلاین پیدا می‌کنید بگذارید

هر مجال که میخواهیم پست وبلاگ جدیدی را بنویسیم، با پژوهش ها آنلاین متعددی استارت میکنیم، البته مورد به اینجا پایان نمیگیرد. پس از گوگل کردن موضوعات دارای ارتباط، مانند “ترفندهای تایپ کردن محتوا”، ما آغاز به ساخت‌و‌ساز یک طرح با به کار گیری از برخی از اطلاعاتی که به طور آنلاین پیدا کرده ایم می‌کنیم.

اگرچه که مسلماً میدانید محتوای شما اگر که فقط یک Copy و Paste از اطلاعاتی که اکنون به طور آنلاین وجود داراست باشد، هیچ گاه سکو نخواهد گرفت. حتی در شرایطی‌که این حادثه بیافتد نیز، هنگامی که خوانند‌گان شما متوجه این مسئله شوند (که خواهند شد)، اتکا خویش به شما تحت عنوان یکی‌از مالک نظرهای صنعت را از دست میدهند.

وقتی که طرح ما به نقطه نهایی می‌رسد (که نسبتاًً دربرگیرنده ۶۰ درصد از اطلاعاتی میباشد که از روش جستجوی آنلاین پیدا کرده ایم)، ۴۰ درصد باقیمانده را با نظارت های منحصر خویش مالامال میکنیم. در شرایطی‌که شخصی شخصاً در امر یک مسئله داده ها داشته باشد، طرح را با حکایات، ترفندها یا این که نمونه های فردی خویش لبریز خواهد کرد.


برچسب: شرکت تولید محتوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۲:۰۱ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

تولید محتوا شبکه های اجتماعی

همانطور که میدانید امروزه شبکه های اجتماعی باعث شده تا بسیاری از کارهای روزمره افراد راحتتر شود. در این بین افرادی هستند که در شبکه های اجتماعی برای کسب و کار خودشان محتوا تولید میکنند. اگر قصد دارید اینکار را انجام دهید بهتر است کار خود را به یک شرکت تولید محتوا بسپارید. در ادامه انواع تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی را توضیح داده ایم.


شبکه های اجتماعی (Social Media) یک تحول شگرف در ساخت محتوا به وجود آورده اند. با ظهور شبکه‌های‌عمومی وسعت ساخت و ساز محتوا به ترازو متعددی بسط پیدا کرد. اکثری از این کانال ها با به کار گیری از واهمه حیف کردن FOMO یوزرها خویش را ارتقاء دادند. صرفا یک‌سری ساعت بعداز مراجعه به یک کانال اجتماعی، هزاران محتوای تازه در مقابلتان جای دارد. ساخت محتوا الکترونیکی با سرعت متعددی در حالا اعمال میباشد. در همین مجال که سرگرم تلاوت این محتوا میباشید، هزاران محتوای نو در دنیا ساخت‌و‌ساز گردیده‌است. بعضا از پلتفرم ها (Platform) خودشان ابزارهایی جهت ساخت محتوا در مشت استفاده کننده قرار میدهند.

در‌حالتی که می‌خواهید در خصوص FOMO بیشتر بدانید این نوشته‌ی علمی را مطالعه فرمایید: واهمه حیف کردن fomo چه چیزی است و چه طور می اقتدار از آن برای بازاریابی در شبکه های مردمی بهره برد؟

ایجاد محتوا اینستاگرام
ایجاد محتوا اینستاگرام (Instagram) در فرمت های مختلفی اجرا میگیرد. یک محتوا میتواند عکاسی، پوستر، اینفوگرافیک، ویدئو، موشن گرافیک و یا این که حتی یک متن باشد. برای اینستاگرام نباید کپشن ها (Caption) را فراموش کرد، آن‌ها نیز بخشی از محتوا می باشند. در کنار کپشن، به کارگیری از هشتگ (Hashtag)، تگ آلت (Alt)، لوکیشن (Location) و یا این که امکان های مانند Swipe Up می‌توانند به لبریز توشه شدن یک محتوا امداد نمایند. روزمره میلیون ها محتوای نو در بستر این کانال اجتماعی ساخت‌و‌ساز میگردند. گونه های محتوا هایی که بر مبنا لذت و معضل می باشند، در‌این کانال اجتماعی هوا داران بیشتری دارا هستند. اینستاگرام تجهیزات بسیار وسیع ای در دست یوزرها خویش قرار داده میباشد. قابلیت و امکان Leads، معرفی تولید ها، IGTV و ... به شما امداد می نمایند تا بتوانید از اینستاگرام برای فروش در کانال اجتماعی (S-Commerce) به کار گیری فرمائید.

ساخت محتوا لینکداین
ساخت محتوا لینکداین (Linkedin) بیشتر در موضوعات و مسائل مرتبط با تجارت اعمال می‌گردد. ماهیت این کانال اجتماعی سبب ساز گردیده‌است تا یوزرها بیشتر در‌پی پست های تخصصی باشند. وجود تجهیزات فراوان در‌این کانال منجر شد‌ه‌است تا به بستری مطلوب برای تکثیر محتوای تخصصی بدل گردد. گونه های محتوای متنی، تصویری، ویدئویی را می‌توانید در لینکداین به کار گیری نمایید. درین کانال بهتر میباشد به سمت محتوای تخصصی بروید. مخاطبان شما عده ای دارای تخصص می باشند.

ساخت‌و‌ساز محتوا فیسبوک
فیسبوک (Facebook) یک پلتفرم با تجهیزات فراوان میباشد. وجود تجهیزات مختلفی مانند پست، نرم افزار، این نام مجاز نمی باشد ، نشر ویدیو و تصویر و ... دست شما‌را برای ایجاد گونه های محتوا گشوده می‌گذارد.

ساخت‌و‌ساز محتوا توییتر
ساخت محتوا در توییتر (Twitter) مطلوب عده ای میباشد که میتوانند به خلاصه ترین موقعیت پیامشان را منتقل نمایند. یوزرها اشکال محتوای متنی، تصویری و ویدئویی را برای این کانال اجتماعی ایجاد می نمایند.

ایجاد محتوا یوتیوب
در صورتی به ساخت‌و‌ساز محتوا ویدئویی عشق و علاقه مند می‌باشید، یوتیوب (Youtube) مورد بسیار قابل قبولی میباشد. این کانال اجتماعی به یوزرها خویش اذن درآمد زایی از ساخت محتوا میدهد. یوتوبرهایی (Youtubers) که مخاطبان متعددی دارا‌هستند میتوانند درآمد زایی بسیار بالایی را درین کانال اجتماعی تجربه نمایند.

استراتژی ساخت محتوا و طرح ریزی
یک معمار منزل را سوای نقشه نمی سازد، یک مجسمه ساز فارغ از طرح اول استارت به ایجاد کرد مجسمه نمی نماید، محتوا هم نباید فارغ از طرح ریزی ساخت و ساز خواهد شد. برای طرح ریزی ساخت محتوا چه می بایست کرد؟ قدم به قدم بدین پرسش جواب خوا‌هیم اعطا کرد.

معلوم کردن هدف ها محتوا
شبیه بقیه کمپین های مارکتینگ، استراتژی ساخت محتوا هم بایستی بر روی هدف ها مارکتینگ متمرکز باشد. بایستی نخست غرض از محتوا معین گردد آن‌گاه به ساخت‌و‌ساز آن مبادرت کرد.

رفتار پرسونای مشتری
ساخت و ساز استراتژی محتوا بیشتر از تعیین نوع محتوا میباشد. در آغاز می بایست بدانید با چه کسی کلام میکنید؟ چه طور می‌خواهید با مشتریان حرف فرمائید؟ کجا مشتریان را پیدا فرمایید؟ کلید ساخت‌و‌ساز محتوا غالب این میباشد که هر کاربر آن حس نماید مستقیما با وی در حالا حرف می‌باشید. بایستی بتوانیم به مشتریان مجاورت و با آنها صمیمی شویم. از ایرادات آنان، بحران هایی که پیش رو دارا هستند و هراس هایشان مطلع شویم. می بایست شایسته ترین سود ممکن برای آنان را به وجود آوریم و رویایی ترین راه‌حل و وسیع ترین آرزویشان را فهم و شعور کنیم.

نباید فراموش کنیم که کاربر محتوا یک آدم میباشد که نیاز دارااست شم نماید با ما راجع به میباشد. شایسته ترین رخداد این میباشد که بتوانیم با آحاد مخاطبان کلام کنیم، البته این مسئله شدنی وجود ندارد. راهکار این نقص‌ چه می باشد؟ اخلاق پرسونای مشتری.

پرسونا مشتری، شخصیتی میباشد که میخواهیم با محتوا به وی برسیم. رفتار این شخصیت با ما میباشد. این شخصیت نصفه ذهنی تحت عنوان نماینده استفاده کننده نقش آفرینی می نماید. کردار این پرسونا مستلزم تحقیق و چک میباشد. سود آخرین این عمل تولید تصویر مشخص و معلوم از مشتری میباشد که محتوای ساخت گردیده برای وی جالب میباشد.

تمرکز بر مسیر مشتری
زمانی دارنده مشکلی هستیم در بالا پیرو برهان آن هستیم. به عنوان مثال چنانچه راز درد داشته باشیم، اولیه می‌خواهیم بدانیم ادله این رمز درد چه می باشد. بعداز جستن عامل در پی چاره برای آن هستیم. از میان راهکار های مو جود به گزینش دست میزنیم و در نقطه نهایی خلل بر طرف می‌شود. این مسیر از درایت تا در حیث دریافت کردن روش های جان دار (اعتنا) و آن‌گاه تصمیم گیری برای خریدار هم به وجود می‌آید. در ساخت‌و‌ساز محتوا می بایست این سه مرحله را در لحاظ بگیریم. با ساخت و ساز محتوایی که هر سه مرحله در آن رعایت شد‌ه‌است، یقین نتایج میکنیم که هر مخاطبی که به تارنما وارد میگردد؛ محتوایی اثرگذار و دارای ارتباط به دست میاورد.

برای هر مرحله از این مسیر، ممکن میباشد فرمت محتوا متعدد باشد. مثلا مخاطبی که در مرحله درایت قراردارد، نیاز به دمو (Demo) از متاع یا این که سرویس ها ندارد. برای این استفاده کننده قادر خواهیم بود یک پست در وب لاگ بنویسیم که بتواند ایراد را به خیر و خوبی فهم نماید.

برای هر مرحله از مسیر، میتوانید از فرمت های پایین استعمال فرمایید:

تدبیر (Awareness): گزارش، پست وب لاگ، محاسبه لیست، راهنما، اینفوگرافیک، کتاب الکترونیک، بازی و کوییز.
اعتنا (Consideration): پادکست، وبینار، تمپلیت، ماتریس مقایسه و کاربرگ.
تصمیم گیری (Decision): دمو، ورژن آزمایشی مجانی، راهنمای جنس، مشورت و کوپن.


برچسب: شرکت تولید محتوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۱:۵۵ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

تولید محتوا در خانه چه مزایایی دارد؟

تولید محتوا در منزل توسط شما بسیار ارزشمند است، اما شما باید مانند یک شرکت تولید محتوا عمل کنید. این موضوع باعث میشود کیفیت محتوای تولید شده شما افزایش یابد.
تولید محتوا در منزل به وسیله یک مولف به به عبارتی اندازه گرانبها و اصلی میباشد که برای یک عمل و کسب بها و تاثیر داراست‌. دنیای با انسجام به ساخت و ساز محتوا فقط مسبب آبادانی و کسب سود زیادتر از طرف اشخاص مختلف با دشوار کوشی در صناعت متعدد نمیشود، و به نوعی مفرد به صرف این قسمت خاتمه نمیگیرد. مهلت ساخت‌و‌ساز محتوا در خانه بوسیله یک تالیف کننده حرفه ای و کاربلد و ماهر می‌تواند معاش اقتصادی او‌را پیشرفت دهد.

از آنجایی که ارتکاب تبلیغات در گوگل و در دیگر کانال‌های اجتماعی، هزینه های و هزینه خاص خویش را داراست؛ ساخت‌و‌ساز محتوا تعیین هوشمندانه ای می باشد که در حدود ۹۰ درصد از عمل و کسب ها را گزینش کرده اند. آن گاه برای آن استراتژی نظم دهی کرده و بابت ایجاد و عرضه مطالب غنی به یک تالیف کننده مالامال عملکرد و دارای تخصص حق الزحمه می‌دهند. دنیای دارای ربط به نویسندگی و مزایای ساخت محتوا خانگی دارنده قسمت های گوناگونی است این مزایا که بر معایب آن بیشتر پا بر جا میباشد، به دو سمت فایده کننده در‌این پیشامد امداد می نماید تا به واسطه موتورهای کاوشگر و شبکه‌های‌عمومی شیوه یکسان تری را برای پشت رمز گذاشتن معاش گزینش نمایند.

ساخت محتوا در خانه به معاش یک تالیف کننده امداد می نماید
مجال عمل و کسب هایی که کلیه کارمندان و کارکنان بایستی در دور و بر عمل تشریف به هم می رساندند، به راز رسیدند. با ترفیع تکنولوژی این مورد خیلی از رفت و آمد های بی موقع و ترافیک های شدید را بررسی نموده است و منجر گردیده‌است تا خیلی از اشخاص با استعداد و کوشا و لبریز عملکرد در مسئله ساخت و ساز محتوا در خانه به وقار کافی برای فعالیت بپردازند.

همین مورد حتی برای مدیریت یا این که مسئول یک فعالیت و کسب خاص نیز بسیار اثرگذار هست، به دلیل آنکه ساخت‌و‌ساز محتوا در خانه به وسیله یک تالیف کننده خاص و فعالیت بلد، هرگونه مستلزم بودن به مهیا کردن سیستم، میز، و بصورت کلی مقام فیزیکی شخص را در گوشه و کنار عمل از فی مابین میبرد. در غایت صرفا مبلغ پرداختی برای ساخت و ساز محتوا نام برده به مولف پرداخت گردیده و همه مسئولیت های آتی از پیش روی صاحب کار نیز برداشته می‌گردد. خیلی از مبلغ های پیش روی مولف، برای حمل از حیطه ای به ناحیه دیگر شهر، باعث مراقبت و پس انداز پول بیشتری از سوی او شود.

معاش توسعه یافته با ساخت‌و‌ساز محتوا در منزل
ایجاد محتوا در خانه به معاش توسعه یافته یک مولف یاری می‌نماید . همان طور که ساخت محتوا بصورت روزمره به وسیله یک تارنما معلوم، حیثیت و قیمت آن را میان موتورهای جستجو گر ارتقا می دهد؛ مجال ساخت‌و‌ساز محتوا خانگی به وسیله یک تالیف کننده بر خبرگیات کاری وی بهتر میافزاید.

این موقعیت را با صلاحیتی که‌این شخص اجباری در یک دسته یا این که سازمان خاص و مشخص مشغول به فعالیت میگردد را در لحاظ بگیرید. کدامیک بهتر میباشد؟ درست میباشد که کسب مهارت در زمینه ی ساخت‌و‌ساز محتوا اختصاصب در ارتباط یک قضیه بسیار اصلی و حساس می باشد و همچنان مجموعه های متعدد به اشخاصی که درخصوص یک حوزه خاص خبرگی داشته باشند قیمت بیشتری می‌دهند.

اما یاددادن و بدست آوردن تجربه در بیشتر از یک قضیه، مجال های کاری بیشتری را به یاری ساخت و ساز محتوا در خانه برای مولف ساخت و ساز خواهد کرد. به دلیل آن که محدود شدن در یک موضوع خاص، هیچ وقت کمکی به افزایش هیچ فردی نخواهد کرد. پس می اقتدار باخبر کرد که‌این قضیه از یک بُعدی شدن ترازو فعالیت تایپ کردن به وسیله شخص خواهد کاست.

ایجاد محتوا در خانه به آزادی اخلاق بیشتر تالیف کننده یاری می نماید
طبق موضوع بیان شده در قسمت گذشته ایجاد محتوا در منزل باعث نداشتن تشکیل انحصار برای مولف می‌شود. بدین ترتیب او با در گزینش داشتن اثاثیه موردنیاز در هر جایگاهی می‌تواند به ایجاد محتوا بپردازد. هر که در یک مجموعه خاص از صبح تا بعد از ظهر مشغول به عمل میباشد؛ فقط به به عبارتی جا محدود خواهد بود. در حالیکه ساخت محتوا در خانه، و یا این که جای جای دیگری می‌تواند با دقت کافی صورت بگیرد. این آیتم به لطف اپلیکیشن ها و تلفن همراه های هوشمند، یا این که نوت بوک ها قابلیت و امکان پذیر میگردد.

پس انواع های فیزیکی و موقعیتی پیش روی او به خیر برداشته گردد و در حین و مقام مطلوب، ساخت‌و‌ساز محتوا متبوع شکل خواهد گرفت. حتی برخی از نویسندگان برتری میدهند که در طی های مشخصی از روز به جاری ساختن عمل خود سرگرم باشند. در همت هر که شب ها بهتر از روز تایپ کردن محتوا را جاری ساختن می دهد بهتر میتواند کارکرد و شایستگی خویش را در روبرو روئت کرد سایر افراد قرار دهد.

ساخت و ساز محتوا در منزل به وسیله مولف با سرعت و آسانی بیشتری شکل میگیرد
ساخت‌و‌ساز محتوا در خانه آنگونه که از نامش نیز پیدا میباشد، از آسانی فعالیت برمی‌آید. در صورتیکه ایجاد محتوا خانگی صورت بپذیرد؛ یک مولف دارا این بضاعت میباشد که شایسته ترین عمل خودش را عرضه دهد. برابرسازز یافتن اشخاص متعدد با وضعیت متعدد در یک فضا فعالیت روتین در اولِ فعالیت، فعالیت رنج می باشد. البته هر آنچه که مسلم می باشد تصدی خاطر تالیف کننده برای تایپ کردن محتوا در محیطی میباشد که در آن شم متانت و راحتی دارااست و قادر است در شرایط ما یحتاج به نگارش یا این که استراحت کردن درگیر خواهد شد.

بسته به مداد و بضاعت و توان هر شخص اندازه کیفیت محتوا تولیدی می‌تواند بی‌ثبات باشد. ولی عمدتا در دنیای آکنده‌از پریشانی و ترافیک امروز، هر شخصی حق تقدم می‌دهد که درآمدزایی خویش را از شیوه ساخت‌و‌ساز محتوا را در خانه و دور از دور و اطراف که سرشار از استرس میباشد تجربه کند.

محتوا، دارنده گونه های مختلفی مثلا متنی، گرافیکی، ویدئویی، تصویری و صوتی میباشد. فعالیت ساخت‌و‌ساز محتوا رفتار و ساخت متون، تصاویر، صدا ها و پیام هایی میباشد که با یکسری از بشر ها رابطه برقرار می‌نماید. این رابطه ممکن میباشد از روش نگاه کردن به تصاویر روی بیلبورد ها باشد ویا ممکن میباشد با تلاوت نوشته‌ی علمی ای یک سری صد ورقه ای واقعه بیافتد!

آفریننده محتوا می تواند خودش آحاد فعالیت ها مثلا این که گرافیگ عمل یا این که ضبط پادکست را جاری ساختن بدهد و یا دو تا از عمل ها را برای مثال دستکاری عکس ویا اعتنا در محتوا های متنی را بر عهده داشته باشد.

در فعالیت ایجاد محتوا در منزل چه طور تولیدکننده محتوا باشیم؟
ایجاد کردن محتوا کا خیر چندان طاقت فرسا و خیر خیلی راحت میباشد . ایجاد محتوا هم به نحوی میباشد که بایستی در همگی سطر های آن که در هم اکنون نوشتن می‌باشید حل گردید به نحوی که فهمیدید چه می‌خواهید می توانید مطالب را نوشته و به مخاطبان خویش نیز جابجایی دهید.

گرفتاری وفکر موتورهای جستجوگر این میباشد که شایسته ترین نتیجه ها را به مخاطبان خویش منتقل نماید که اما این شایسته ترین گرفتاری به حساب آورده می شود ولی مقداری این موتور های کاوش گر لهجه ما انسان ها را متوجه نمی‌شود که بایستی به تعدادی علائم و علامت ها خواسته خویش را برسانیم.

چطور ساخت محتوا حافظه بگیریم؟
راستش تجربه آرم داده میباشد که شایسته ترین عده ای که در ساخت و ساز محتوا چیره بوده اند اشخاصی می باشند که کتاب فراوان میخوانند . پس در صورتیکه شیفته کتاب قرائت و کتاب تایپ کردن هستین این شغل یعنی ایجاد محتوا برای شما شادی بخش ومناسب میباشد .

شایسته ترین عمل برای ساخت و ساز محتوا این میباشد که شایسته ترین نوشته‌ی‌علمی های فارسی وانگلیسی باطن وخارج از سرزمین را مطالعه کنیم وسپس تمرین کنیم و مفاهیم کلی را خاطر بگیریم .

آیا برای یادگیری ساخت و ساز محتوا نیاز به یادگرفتن خاصی میباشد ؟
درین که شما می توانید یک مولف قابل و نیکی باشید شکی وجود ندارد ولی یادتان نرود که یک یادگرفتن خوب وعالی می‌تواند بضاعت شمارا به حداکثر برساند.


برچسب: شرکت تولید محتوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۶:۴۱ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

سئو محتوا چیست و چرا یک تولید کننده محتوا باید سئو بلد باشد ؟


یک شرکت تولید محتوا همیشه باید کارشناس سئو و تولید محتوا داشته باشد. پس اگر میخواهید کارشناس سئو شوید بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

نمی دانم تا به هم اکنون در‌این حالت قرار گرفته اید که برای مثال ماه ها برای سخنرانی در یک همایش یا این که کنفرانس وقت نهاده باشید و محتوا عده کرده باشید و تمرین کرده باشید البته دقیقا روز سخنرانی و لحظه ای که وارد تالار می‌شوید با این چشم انداز شوکه کننده ای روبرو گردید :

کلیه صندلی ها خالی و تنها 2 نفر از 500 نفری که قرار بود در همایش حاضر باشند آمده اند و آن‌ها هم زیرا از روش یک موسسه دیگر و به طور میهمان دعوت گردیده اند ، از همین الان در حالا چرت زدن و خمیازه کشیدن می باشند .

هم اکنون فرض محال اینکه درین وضعیت یک نفر هم پیدا خواهد شد که بتواند همچنان علت و خود‌با‌وری خودش را محافظت نماید و سوای دقت به اینکه هیچ مخاطبی ندارد و به هیچ عنوان کسی وجود ندارد که سخن هایش را گوش بدهد یک سخنرانی عالی هم ارائه نماید . به هیچ وجه چه منفعت؟ سخنرانی وی به هیچ وجه هیچ تاثیری در عالم داشته ؟ چیزی به کسی اضافه کرده ؟ برای خودش چی، بهره و نفع ای داشته ؟ مسلما خیر.

مشخصا هیچ کدام ما حاضر نیستیم همچین تجربه ای را داشته باشیم البته نمیدانم چرا راجع به وبسایت مان این شم را نداریم و گهگاه بی ملاحظه به بهینه سازی و ارتقاء ترافیک به امداد ارتقای مرتبه تارنما و جذب استفاده کننده تنها برگه سیاه می کنیم .

حتی ممکن میباشد محتوای کیفیت بالا و عالی منتشر کنیم البته تا وقتی که مخاطبی نداشته باشیم که محتوای مارا بخواند و تعاملی تولید گردد اساسا با ایجاد نکردن محتوا و عمل نکردن وبسایت هیچ فرقی نمی نماید .

پس یک سازنده محتوای ماهر به طبع حیاتی میباشد که seo را هم به شکلی ماهر بلد باشد تا بتواند برای محتواهایش استفاده کننده بیشتری جذب نماید و محتوایش چشم و خوانده خواهد شد .

ابدا بهینه سازی بهینه سازی چه است و چرا می بایست یک سازنده محتوا بهینه سازی بلد باشد ؟
seo بهینه سازی از کنار هم قرار دادن اولِ 3 کلمه و واژه Search Engine Optimization صورت گرفته میباشد .

البته seo یعنی چی ؟

یعنی seo برای موتورهای کاوش .

خب چنانچه حتی پاره ای به فضای آنلاین شناخت داشته باشید مطلقا می‌دانید که هر شخصی برای یافت کردن هر چیزی در دنیای آنلاین می بایست واژه یا این که عبارت گزینه نظرش را در یک موتور کاوش مثل گوگل یا این که یاهو یا این که … کاوش نماید .
عمل موتورهای کاوش این میباشد که از فی مابین صدها و هزاران و میلیون وبسایت مجاورت ترین ها و دارای ربط ترین ها را به جستجوی مخاطب پیدا میکنند و به وی علامت میدهند .

خب چنانچه وب سایت ما از جمله در برگه 11 حاصل باشد به حیث شما هیچ کاربری پیدا می‌شود که 11 برگه را گشوده نماید تا وبسایت مارا پیدا نماید ؟

البته در‌حالتی که در شیت نخستین و جایگاه 1 یا این که 2 باشد چه‌گونه ؟

بهینه سازی ترجمه وبسایت ما به گویش گوگل میباشد
seo چه چیزهایی می‌باشد و چه چیزهایی وجود ندارد
یک چیز را هم می بایست در حیث بگیریم که seo این ایام صرفا یک دستور کار یا این که تکنیک خاص و دیکته گردیده و اثبات وجود ندارد که شما با استفاده آن بتوانید کاربر متعددی به وب سایت تان جذب فرمائید و تارنما تان را نا مرتب و مالامال ترافیک فرمائید بلکه یک بینش یا این که شیوه تامل هوشمندانه برای برقراری رابطه با انسانها یا این که به نوعی یوزرها آنلاین میباشد که دارنده شخصیت ها و خصوصیت های خاص و عملکردهای ویژه و منحصر این گوشه و کنار می باشند

پس seo بدین مضمون‌ وجود ندارد که ما با استعمال نحوه ها و ترفندهایی وب سایت مان را به یک اتاق و فضای مالامال جمعیت و به هم ریخته تبدیل کنیم که بشر ها سوای اینکه حرفی بزنند و عملی جاری ساختن بدهند تنها در رفت و آمد باشند و ما هم صرفا نظاره گر این سروصدا و رفت و آمدها . بلکه مقصود مهم این میباشد که درین همهمه و ترافیک در بین استفاده کننده ها و وبسایت تعامل تولید گردد و کاربر

بهینه سازی یک منش گرانبها و ماهر برای شناساندن بهتر محتوا و وب سایت مان به گوگل میباشد .


چرا بهینه سازی اصلی میباشد ؟
اولیه محرمانه به تعدادی آمار و ارقام دیدنی بزنیم :

. تعداد یوزرها وب بیش تر از 3.7 میلیارد نفر میباشند یعنی چیزی حدود نصف جمعیت کره زمین در سال 2017 به وب دسترسی دارا هستند.

. 91% یوزرها وب از کاوش برای جستن مراد هایشان استعمال می نمایند و از طرفی چیزی فی مابین 6-7 میلیارد توشه در زمان هر روز و 180 میلیارد توشه در ماه عموم از موتورهای کاوش استعمال میکنند .

. از این میان 135 میلیارد نفر هیچ زمان به برگه دوم نمی فرایند.

. حدود 60% کلیک ها تنها بر روی 3 پیوند نخستین میباشد.

. حدود 30-33 % از جستجوگرها روی به عبارتی لینک و پیوند اولیه کلیک میکنند و می‌روند .

. 70- 80 % کاربرها به لینک و پیوند‌هایی که به طور تبلیغ یا این که با پرداخت پول در درجه 1 یا این که ورقه نخستین قرار می گیرند به هیچ وجه نگاه نمیکنند.

. آمارها علامت میدهند که در‌حالتی که فردی خودش از روش کاوش در گوگل روی وبسایت شما کلیک نماید به طبع علت بیشتر و احساس بهتری به شما داراست و اعتمادی بیشتری میکند تا‌زمانیکه شما با پرداخت پول و تبلیغات مشتری را وادار می‌کنید به وب سایت شما

همین آمار و ارقام در همین جا علامت میدهد که در حالتی که شما جزو 1 تا 3 لینک و پیوند نخستین و نهایتا در ورقه اولیه نباشید عملا هیچ فعالیت خاصی در دنیای آنلاین نکرده اید و به هیچ وجه چشم نمی گردید که بخواهید چیره باشید و از طرفی هم تماما معلوم میباشد که چه رقابت دشوار و بغرنج ای در بین تمامی وب سایت ها برای به دست آوردن مقام 1 تا 10 ورقه اساسی وجود داراست .
درین حالت چیزی که به ما یاری میکند که بتوانیم جزو مرتبه های برتر گوگل باشیم و چشم شویم، seo و یا این که به عبارتی seo محتوا و تارنما برای موتورهای کاوش میباشد .

ولی چرا درین در بین از همگی موتور کاوش برای اصلی میباشد که در گوگل کجا باشیم ؟
احتمالا شما هم این روز ها اصطلاح باب گردیده «گوگل کردن » را شنیده باشید .

به عنوان مثال در‌صورتی‌که دوست شما می‌خواهد به شما بگوید که راجع‌به پایانی سبک موبایل سامسونگ میتوانید در وب کاوش نمائید و درباره‌ی آن داده ها بیشتری به دست بیاورید به شما می‌گوید « خب برو گوگل کن »

و اما در لهجه انگیسی هم google کردن تحت عنوان یک فعل پذیرفته گردیده‌است

 

و ولی پشت ترویج جستن این عبارت آمار و ارقامی میباشد که علامت می‌دهد بالای 90 % جستجوها در گوگل اعمال می‌گردد و سهم موتورهای جستجوی دیگر از ترازو جستجوی تمام بسیار محصور و قابل دیده پوشی میباشد .

پس درصد متعددی از یوزرها کاوش در وب را دقیقا متساوی کاوش در گوگل میشناسند . پس این یعنی اکثر یوزرها برای کاوش کردن خصوصی به موتورهای جستجوی دیگر نمی زنند و یک راست به سراغ گوگل می‌آیند.

البته بد وجود ندارد برای پذیرش این صحبت ها محرمانه هم به آمار و ارقام بزنیم: ( منبع : https://searchengineland.com )

درین گزارش به کاربر تعداد متعددی از موتورهای کاوش بیان شده میباشد و از آن ها پرسیده گردیده‌است که تا به اکنون از این موتور کاوش به کار گیری کرده اند یا این که خیر ؟

بهینه سازی محتوا - درصد کاوش در گوگل

درین نمودار از یوزرها منظور گردیده موتور جستجوی مهم آیتم به کارگیری خودشان را بگویند :

seo محتوا - گوگل درجه اولیه کاوش

با این که صرفا موتور کاوش در جهان گوگل وجود ندارد ولی بیشترین تعداد کاوش در گوگل جاری ساختن می شود و انقدر این مسافت اکنون زیاد میباشد که برای seo وب سایت یا این که محتوا حدودا از سایر موتورهای کاوش دیده پوشی می کنیم و بیشتر از هر چیزی دقت می‌کنیم که گوگل چه چیزی دوست داراست و دقیقا مطابق با آن پیش می‌رویم به عبارت دیگر ارتقا مرتبه وبسایت در گوگل به منزله ارتقاء مرتبه وب سایت در بقیه موتورهای کاوش میباشد.
شما برای گوگل می نویسید یا این که برای استفاده کننده ؟
تا همین یک‌سری وقت پیش تعداد متعددی از محتواهای اینترنتی این شکلی بودند :

ما در رایتینا قصد داریم در زمینه ی فراگیری ساخت محتوا حرف کنیم چنانچه شما میخواهید فراگیری ایجاد محتوا حافظه بگیرید می بایست برای فراگیری ساخت‌و‌ساز محتوا به وب سایت ما بیایید . یادگرفتن ایجاد محتوا برای شما موردنیاز میباشد . بهتر میباشد هر چه سریع خیس فراگیری ساخت و ساز محتوا را آغاز نمایید . فردا برای آغاز یادگرفتن ساخت محتوا خیلی دیر میباشد ….

ولی چرا انقدر محتواها چرت و پرت و ماشینی بودند ؟ ( و ولی هنوز هم در برخی از تارنما ها این نوع محتوا نویسی را می‌بینیم )

تقصیر‌کار گوگل بود و الگوریتم هایش

زیرا گوگل در آن مجال به فقط چیزی که اعتنا می‌کرد تعداد کلمه ها کلیدی خاص در یک محتوا بود و همین سبب می‌شد محتوا نویس ها و صاحبین وب سایت ها بدون چاره باشند برای اینکه به کاغذ اولیه گوگل برسند محتوا را بی انگیزه و بی استدلال مالامال نمایند از یک واژه و کلمه کلیدی خاص و حالا کاربر را بهم بزنند .

ولی آن بازه زمانی قبل و الگوریتم های گوگل پیشرفت متعددی کردند و دقیقا به غرض جستجوی یوزرها مجاورت خیس شدند و به مکان اعتنا به واژه کلیدی خاص و تعداد آن در محتوا، بیشتر بدین اعتنا می نمایند که استفاده کننده از قرائت و دیدن و شنیدن این محتوا راضی بوده میباشد یا این که خیر ؟

به همین خیال و خاطر اینک شما گرفتار این دو راهی نیستید که برای یوزرها بایستی بنویسیم یا این که موتورهای کاوش ؟

بلکه دقیقا این دو مسیر تا حدود متعددی هم راستای هم گردیده اند.

بهینه سازی مجانی و فارغ از هزینه وجود ندارد
شاید این ایام بخش اعظمی از اشخاص بهینه سازی را یک جانشین بدون پول برای بازاریابی و تبلیغات در لحاظ می‌گیرند .

این غلط میباشد .

چرا؟

زیرا در شرایطی که قرار باشد بهینه سازی را به روشی ماهر و اصولی جاری ساختن دهیم اتفاقا یک عمل هزینه بر و زمانبر و دشوار میباشد .

زیرا برای seo اصولی یکی‌از مهم ترین امور این میباشد که یک محتوای دیدنی و عالی و بسیار باکیفیت به خورد کاربر بدهید آن هم به طور مستمر و طبق مجال بندی معین که تا همین مکان فعالیت همگی ما تولیدکننده های محتوا می‌دانیم که‌این ساخت محتوای روزمره و هدفمند و غیر نسخه برداری به هیچ عنوان عمل شل و ارزانی وجود ندارد .

علاوه بر این ایجاد محتوایی که استفاده کننده پسند باشد و کاربر را روی وب سایت نگه دارااست هم به هیچ عنوان عمل راحتی وجود ندارد .

از طرف دیگر همیشه بایستی در محتواهای کهن بگردیم و آن‌ها‌را دستکاری و باصرفه و آپ تو دیت کنیم که کلیه اینها یعنی می بایست روزمره وقت و منابع متعددی را صرف سئو محتوای تارنما که مهم ترین دلیل تاثیر گذار روی بهینه سازی میباشد بکنیم.

پس این یعنی در شرایطی‌که ما فکر‌می‌کنیم که seo اصولی کاری بدون پول و فارغ از دردسر و خیلی بی آلایش میباشد در خطا هستیم .

seo کلاه سپید یا این که بهینه سازی کلاه سیاه ؟
ما در بهینه سازی، تکنیک ها و طرز ها و ترفندهای seo تارنما برای موتورهای کاوش را به 3 تیم تقسیم می‌کنیم که به اصطلاح به آن‌ها تکنیک های کلاه سیاه Black Hat بهینه سازی و کلاه سپید White Hat سئو و کلاه خاکستری Gray Hat سئو می‌گویند.

بهینه سازی کلاه سیاه

بهینه سازی کلاه سیاه :
تکنیک ها و ترفندهایی می باشند که می‌خواهند رمز گوگل را شیره بمالند و به نوعی گوگل را گول بزنند و به آن دیکته نمایند که تارنما و محتوای آنان دقیقا جواب به سوال ها یوزرها میباشد و بایستی در نتیجه ها در کاغذ نخستین قرار بگیرند .

ولی این تکنیک ها هم چیزی مثل نحوه های سیاه دیگر می باشند و به زودی ممکن میباشد دست خاطی رو گردد و گوگل به مجموع آن ها ار از حاصل پرت نماید خارج و به هیچ عنوان هم دیگر آن ها شیوه ندهد .

پس تکنیک های کلاه سیاه شاید زود پاسخ بدهند ولی به طبع خیلی خطرناک و با ریسک بالا می‌باشند . از جمله همین تکنیک به کارگیری بیش تر از حد از عبارات کلیدی یا این که لینک و پیوند سازی های تقلبی یا این که محتواهای اسکن گردیده و… جزو این تکنیک های سیاه میباشند.

seo کلاه سپید :
این تکنیک ها طریق های اصولی برای پیاده سازی seo مطابق الگوریتم های گوگل میباشند .

این تکنیک ها حتما زود راندمان نیستند و اینجوری وجود ندارد که شما امروز یک محتوای seo گردیده و کیفیت بالا منتشر فرمائید و فردا همین موقع توقع داشته باشید که در ورقه نخستین گوگل و سکو #1 گوگل باشید . ولی چنانچه بتوانید به عجول بودن خودتان برای دریافت کردن فیض غلبه نمایید و از این تکنیک های سپید استعمال نمایید و اتکا گوگل را جلب نمایید مطمئن باشید گوگل هم پاسخ زحمات شما‌را می‌دهد و ترافیک ارگانیک متعددی را راهی وب سایت شما میکند که همین قادر است معاش آنلاین شما‌را زر و رو نماید .

مثلا طرز ها بهینه سازی کلاه سپید ساخت و ساز محتوای جالب و باکیفیت به مقصود یاری به استفاده کننده میباشد که‌این جزو شغل های ما تولیدکننده های محتواست که میتوانیم با ساخت‌و‌ساز محتوای مقام بالا وبسایت ها را پایین و رو کنیم، علاوه بر محتوا کدنویسی اصولی ، لینک و پیوند سازی داخلی ماهر ، گزینش عنا وین و توضیحات متای مطلوب و… هم جزو تکنیک های سپید میباشند.

seo کلاه خاکستری:
مشخصا این تکنیک های بهینه سازی چیزی در میان سیاه و سپید میباشند یعنی خیر انقدر ناشیانه و غیر ماهر و سیاه می باشند که به وسیله گوگل شناسایی شوند و خیر انقدر نماید و دیر راندمان میباشند که صاحب و مالک وبسایت را ناامید نمایند . بلکه چیزی در‌حد اواسط میباشند و فقط افرادی که میتوانند دراین مورد به ما امداد نمایند دارای تخصص های seo می‌باشند که سوای ساخت‌و‌ساز آلرژی در موتورهای کاوش به نوعی تحت عنوان کاتالیزور وصال به مقام مناسب در گوگل را تسریع میکنند .

اما seo کلاه خاکستری هم ریسک بالایی دارااست زیرا به عنوان مثال ممکن میباشد سوای اینکه شما متوجه باشید کاری ایفا دهید که با تغییر تحول الگوریتم های گوگل دست شما برای گوگل رو خواهد شد و شما‌را خارج بیاندازد . برای مثال شاید در حاضر چنانچه شما یکسری و تعدادی برگه کانال اجتماعی با اسم های متفاوت بسازید و به تارنما تان پیوند بدهید برای گوگل قابل تشخیص نباشد و این طریق جزو تکنیک های کلاه خاکستری باشد البته در شرایطی که دست تان یک هنگامی رو خواهد شد گوگل بد تنبیهی برای شما در لحاظ می گیرد .

پس درصورتی که شما تنها یک محتوانویسی ماهر می‌باشید و دارای تخصص بهینه سازی نیستید بهتر میباشد سراغ این جور تکنیک های خاکستری نروید و تمرکزتان به عبارتی ساخت محتوای عالی باشد و این نصیب را به کارشناس seo بسپارید.


برچسب: شرکت تولید محتوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۰:۴۰ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)